De vraag gaat over de USB32HD2, Maar eerst even dit:

Hallo,
Ik ben Mario en Kom uit Leiden Nederland.
Ben geboren in deze stad op 03-06-1973 en dus net 50 de twede jeugd in gegaan ! ) Door Covid mijn baan kwijt als kok en in de ziektewet gekomen door een netvliesloslating die nu aan het genezen is. Genoeg over mijn.

StarTech is mijn op het pad gekomen door YouTube omdat ik een Lenovo PC heb gekocht met 1 hdmi en 1 VGA poort dus ik zoekken naar hoe ik de HDMI kom uitbreiden. Inmiddels aangekomen bij Amazone na reclame op YT, Heb ik de StarTech USB32HD2 gekocht. Na ff Snel <— Nooit goed! had ik een driver gedownload en gelijk geïnstalleerd. Dit was dus te snel en die van Mac! Metb als gevolg Greenscreen en systeem crash! Gelukkig heb ik de struktuur al van mijn server ingedeeld en ook alle backups er op gedaan dus de schade is te overzien. Nu heb ik de Adapter gewoon in mijn usb 3 slot gedaan en na verloop van tijd, 3 minuutjes ongeveer heb ik beeld. alleen als ik iets wil openen op het scherm gaat hij kniperen en dus denk ik dat de samen werking met mijn AMD Ryzen 5 3500U Radeon Vega Mobile Gfx 2100 Mhz, 4 Core’s 8 Logische processor’s in confict gaat Met deze kaart. Het systeem is een Lenovo 90MV00G2MH IdeaCenter en heeft 16G geheugen. En windows 11 Pro als OS. Als beeldschermen Heb ik twee Raider’s 27inch 75 Hz Curved. Nu de vraag, is er een beter oplossing voor een 2e scherm in zelde resolutie naast elkaar te draaien, of hoe kan ik de 3USB2HD2 betr istellen om met de Radeon te laten samenwerken?

Hallo @Mario_h73 en bedankt voor je interesse in onze Community.

Het spijt me te horen over de problemen die u heeft ondervonden. Om ervoor te zorgen dat ons apparaat correct werkt, moet u ervoor zorgen dat u de stuurprogramma’s van uw videokaart installeert en bijwerkt naar de nieuwste versie (rechtstreeks van de AMD-website of van de ondersteuningssectie van uw laptopfabrikant) en ervoor zorgt dat het compatibel is met Windows 11. Als u klaar bent, nodig ik u uit om ervoor te zorgen dat de nieuwste versie van onze stuurprogramma’s rechtstreeks van onze website is gedownload en geïnstalleerd ( directe link ) en dat de computer opnieuw is opgestart voordat u ons apparaat aansluit.

Dit zou hopelijk het probleem moeten oplossen. Als dit niet het geval is, verzoeken wij u vriendelijk terug te reageren met meer informatie, zodat we de context beter kunnen begrijpen. Bijvoorbeeld: zijn de monitoren rechtstreeks aangesloten via HDMI of met behulp van adapters? Heeft u problemen met specifieke applicaties/software of gewoon met alles? Gebruikt u een USB 3.0-poort op uw computer? Heeft u problemen met slechts één of beide poorten/monitoren die op ons apparaat zijn aangesloten?

Bij voorbaat dank en we horen graag van u!

Emmanuel B.

Hello @Mario_h73 and thank you for your interest in our Community.

I am sorry to hear about the issues you’ve been experiencing. In order for our device to function properly, you’ll want to please make sure to install and update your video card drivers to the latest version (directly from AMD’s web site or from your laptop’s manufacturer’s support section) and ensure it is compatible with Windows 11. Once done, I would invite you to make sure that the latest version of our drivers have been downloaded and installed directly from our web site ( direct link ) and the computer restarted before connecting our device.

This should hopefully resolve the issue. If not, please respond back with further information to allow us a better understanding of the context. For example: are the monitors directly connected by HDMI or using any adapters? Are you having issues with specific applications/software or simply everything? Are you using a USB 3.0 port on your computer? Are you having issues with only one or both ports/monitors connected to our device?

Thank you in advance and we look forward to hearing back from you!

Emmanuel B.

Hey Emmanuel,
just the steps and commands that I have performed.
First I went to Lenovo and got the firmware of my machine to have a clean install again. Everything set up and the updates installed. and it was time to take up your description. I did that step by step. The AMD part was a bit of a challenge because the old version was in my firmware and so Windows found it necessary to install another driver. This has been rectified but the results are disappointing. I have tried all options usb 3 port 1 and then 2. All 2 screens via the adapter then 1 works and the other gives flashing and red error. One in the left and then one in the right HDMI port. even tried via usb 2.0. In AMD Adreline everything set to turbo also not nada no no no he set. I have some photos that I’ll send along. The problem is I can assemble a server and get it running, html and css no problem But video cards and such are a bit above my head! I hope you still have solutions!

Hope 2 here from you!

Mario"Sta altijd 1x meer op dan je valt"

https://us.v-cdn.net/6035386/uploads/JOT08TJE8QX9/all-the-outcome.docx

Hello Mario,

On your last picture, you showed a graphic showing test with both monitors (3.0), left, right and then both (2.0) again. Would it be possible to confirm the results of these tests? For example: when you have both connected, you have the issue only on one monitor right? Does the issue always follow one particular monitor (could be monitor, or cable), or does the issue rather follow one particular port on our device (always left or always right port)? Ultimately, would you be able to test our adapter on a different setup (different computer and monitor)?

I look forward to hearing back from you.

Emmanuel B.

It worked, I completely reinstalled windows and followed your steps and it now works!
I don’t know what it was but bingo! the gleaming of my screen is also a thing of the past, so a big 10.

Now my HP make a server and make things yippee!!!

Hello Mario,

I am glad to hear that the problem has been resolved. Thank you for sharing your solution back and please do not hesitate to contact us back should you require any further assistance.

Have an excellent day!

Emmanuel B.